Ludzie pozbawieni edukacji medialnej,
żyjący w świecie sztucznej inteligencji i smartfonów?
To tak jak w przeszłości ludzie niepotrafiący czytać i pisać, którzy mieli ograniczone możliwości decydowania o swoim życiu. Cel edukacji medialnej to zapewnienie odpowiednich umiejętności, które pozwolą świadomie, odpowiedzialnie i krytycznie korzystać z mediów tradycyjnych i internetowych, przede wszystkim mediów społecznościowych i innych technologii cyfrowych.
Co wyróżnia "Media i my"?
- Innowacyjna metodyka edukacyjna.
Innowacyjna nie znaczy, że stosuję tylko nowoczesne metody nauczania, ale mieszam je z tymi tradycyjnymi, zaczynając już od metody sokratycznej (prowadzenie dialogu w taki sposób, by docierać do prawdy). W różnych sytuacjach różne formy będą skuteczne, będą angażować uczestników i sprawiać, że nauka jest przyjemna a dzięki temu bardziej efektywna.
- Kompleksowość.
Moja oferta obejmuje szeroki zakres tematyczny, bo szerokie jest pojęcie edukacji medialnej (mianowicie: kształtowanie umiejętności świadomego, krytycznego, odpowiedzialnego i selektywnego korzystania z mediów). "Media i my" to również różnorodne formy nauki - warsztaty stacjonarne, webinary, indywidualne sesje edukacyjne online.
- Indywidualne podejście.
Nie tylko jeśli chodzi o indywidualną sesję edukacyjną lub wszelkie formy współpracy. Również warsztaty dostosowuję na życzenie do potrzeb klientów, tak by jak najlepiej pomóc uczestnikom w osiągnięciu ich konkretnych celów.
- Wsparcie po warsztatach.
Uczestnicy otrzymują namiary do mojej strony online z dodatkowymi zasobami i możliwością zapisów na indywidualne sesje edukacyjne. Najmłodsi dostają broszurki edukacyjne dla rodziców.
- Aktualność i relewantność.
Treści warsztatów są uaktualniane. Technologie rozwijają się wykładniczo, czyli bardzo szybko. Oprócz tego dostosowuję treści do aktualnych potrzeb uczestników (nie tylko wykładam, ale też słucham), tak by zdobywali najbardziej wartościową wiedzę i umiejętności potrzebne w zmediatyzowanym świecie.